نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد
سرخط خبرها

انتقاد تند کریم انصاری‌فرد از یونان+ عکس| لژیونر جنجالی تیم ملی

  • کد خبر: ۹۲۳۵۷
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
انتقاد تند کریم انصاری‌فرد از یونان+ عکس| لژیونر جنجالی تیم ملی
کریم انصاریفرد برخلاف روندی که از او انتظار داریم و می‌شناسیم، صحبت‌هایی جنجالی را در فوتبال یونان مطرح کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه آ. اک یونان که به تازگی از بیماری کرونا رها شده و به تمرینات تیمش برگشته در مصاحبه‌ای تند در یونان جنجال آفرین شد.

مهاجم ملی پوش ایرانی به شدت از کیفیت چمن ورزشگاه بازی در سوپر لیگ یونان انتقاد کرد و گفت: داور و سوپرلیگ باید احساس بدنامی کنند. مسابقه با این شرایط برگزار شد. این ربطی به نتیجه ندارد، زیرا در فوتبال همیشه می‌توان برد، باخت یا مساوی کرد. این بخشی از فوتبال است.

ستاره معترض ایرانی ادامه داد:، اما چیز‌های دیگری هم هست، شما باید مراقب سلامتی بازیکنان باشید. حتی اگر می‌خواستیم بازی کنیم، سرمربی یا داوری که آنجا بود باید وارد می‌شد و بازی را متوقف می‌کرد و بازی را به تعویق می‌انداخت.

انصاری فرد عنوان کرد:ما از اتفاقی که افتاده ناراحت هستیم، چون سوپر لیگ مراقب سلامت بازیکنان نبود. مطمئناً در چنین زمینی می‌توانید دچار مصدومیت‌های شوید که به دوران حرفه‌ای بازیکن پایان می‌دهد. فکر نمی‌کنم در کشور دیگری با این شرایط اجازه بازی داده شود. فکر می‌کنم هر کسی که اجراکننده این بازی بوده باید احساس بدی داشته باشد و از خودش خجالت بکشد که گذاشتند ما اینطور بازی کنیم. من به شما می‌گویم که اجازه نمی‌دهیم این اتفاق دوباره بیفتد.

ستاره ایرانی سوپر لیگ یونان را تهدید کرد و گفت: دفعه بعد فکر نمی‌کنم اگر شرایط اینطور باشد بازی کنیم. من فقط در مورد AEK صحبت نمی‌کنم، بلکه به طور کلی نظرم درباره تمام تیم‌ها است. وقتی اتفاقی می‌افتد، وقتی باران می‌بارد و زمین برای میزبانی بازی آماده نیست، باید آن را به تعویق بیندازید. مطمئنم هواداران ما عصبانی هستند، ما هم در تیم عصبانی هستیم. لطفا فقط به ما احترام بگذارید نه چیز دیگری.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->